Organizacja produkcji telewizyjnej
Wiadomości ogólne – rynek mediów w Polsce
Program telewizyjny a audycja telewizyjna, telemetria, kategorie wiekowe
- przygotowanie ramówki telewizyjnej
Telewizja jako organizacja
– zasoby ludzkie (struktura organizacyjna przedsiębiorstwa telewizyjnego, skład ekip produkcyjnych)
– zasoby techniczne (sprzęt telewizyjny)
Realizacja audycji telewizyjnych (preprodukcja, produkcja, postprodukcja)
Finansowanie produkcji telewizyjnych
Promocja (reklama, sponsorowanie audycji, lokowanie produktu)
Kosztorysowanie produkcji
– grupy kosztów i układ kosztorysu
– systemy płacowe i tabele wynagrodzeń
Rodzaje umów zawieranych w produkcji telewizyjnej
(umowa o dzieło, umowa zlecenia, współpraca z przedsiębiorcami)
Ścieżki kariery
Przygotowania do poszukiwania pracy
Dokumenty aplikacyjne
- rodzaje CV
- rodzaje listów motywacyjnych
Rozmowa rekrutacyjna